Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KaMa89 | użytkownik

imię i nazwiskoKaMa adresTarnów a dokladniej to Xyz =) zarejestrowany13.02.2005 @23:22:10 ostatnio na stronie16.04.2012 @22:45:19

Jestem Demonem Zrodzonym w Czeluści
Nieczystym Duchem, co Piekło Opuścił
Wniknę w Twe Serce, w Twój Umysł Wejdę
Skażę Twą Duszę i Cicho Odejdę...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


niebo mnie nie chce, a piekło obawia się, że nim zawładne...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

były dwie siostry: noc i Śmierć
noc wieksza, a Śmierć mniejsza.
noc była piękna jak sen,a Śmierć??
Śmierć była jeszcze piekniejsza...



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3261199
digarty78 komentarze1930 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Agus333    01.10.2007 @22:32:54
Dzięki ale ty masz czad zdjęcia ;O ;]
_______
żal.
~Mootylek    23.09.2007 @11:27:29
haha... no dokladnie
kamus dajze cos, tez chce pooceniac ;D
_______
Wiosna idzie, rzućmy wszystko i chodźmy się całować! :D
~Bellerophontes    22.09.2007 @19:48:39
Dzięki za ocenę ;]
_______
They doin' the mess around, everybody doin' the mess around.
~KinDer    16.09.2007 @23:40:39
paaa
~KinDer    16.09.2007 @23:40:13
ponieważ ja byłam od 7 rano w krakwie i piździło i głowa i wszystko i blehi wróciłam po 20 no na jakiś salon maturzystów to nie wiem gdzie:P
~KinDer    16.09.2007 @23:36:31
hehehehehe po 1 ja nie byłam w edeniku po 2 też jade do krakowa ale moja babka ejst rąbnienta i ja jade o 6.55 hahaha też we wtorek szyszmen tez ze skzołą tam ejdzie we wtorek to może sie spykniemy
~KinDer    16.09.2007 @23:33:17
KAMA jacie widzieć cię chcę ale to chyba dopiero u ewki! aalbo albo w autobusie no!!! :D nie było cie w ostatnii poniedizałko wtorek
~szosty    08.09.2007 @10:28:34
STara znajoma od fonntanny :E
_______
~Mootylek    25.08.2007 @17:46:58
basen normalnie tata kupil ;D dla Pauliny :P
dzis cie dorwiemy w jamiee ;D ah
_______
Wiosna idzie, rzućmy wszystko i chodźmy się całować! :D
~KinDer    05.08.2007 @00:56:16
~Mootylek    28.07.2007 @23:53:22
kamus kc ;*
wlasnie wrocilam do domu i mi sie kreci w glowie haha
noo ale fajno bylo
_______
Wiosna idzie, rzućmy wszystko i chodźmy się całować! :D
~szyszmen    11.06.2007 @17:46:01
zgadnij ej kama kama ! bo ja nie wiem czy pojade na lotnisko ;p wiec ja cie chce zobaczyc jeszce wiec wiesz w ty tygodniu znajdz czas :D
~szyszmen    04.06.2007 @18:21:06
ej no! nie rob hmmmmmm !!! :D
~szyszmen    02.06.2007 @00:56:39
co" hmm " powiedz cos a nie hmm :P:D
~szyszmen    20.05.2007 @22:28:26
jak srednio przeciez jest plszyk przecideszczowy i kolezanka ma mokra glowe prawie i wogole po burzy :P
~mari2194    25.04.2007 @21:12:13
thx!!thx!!thx!!
~Mootylek    24.04.2007 @19:20:51
kaaaamus dziekuje moje czarne slonce ty
_______
Wiosna idzie, rzućmy wszystko i chodźmy się całować! :D
~szyszmen    22.04.2007 @13:34:16
nie chce byc ludziami chce byc jedenym ludziem :P:P
~szyszmen    21.04.2007 @12:36:22
~gromcia    19.04.2007 @08:50:33
dziękuję:D
~cichyrapgdz    16.04.2007 @17:59:44
dzieki
_______
spij i snij ... o czasach lepszych niz te ....
---> http://someart.wordpress.com/ <---
~claw    16.04.2007 @07:21:38
dzieki
_______
"to, czym jesteś, jest tym, coś uczynił; to czym będziesz, jest tym, co teraz czynisz"
Budda
~Mootylek    12.04.2007 @23:41:00
_______
Wiosna idzie, rzućmy wszystko i chodźmy się całować! :D
~Mootylek    05.04.2007 @22:19:37
hihii
_______
Wiosna idzie, rzućmy wszystko i chodźmy się całować! :D
!Xysztof    07.03.2007 @22:06:34
Dziękuję
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt